Щоб утримати ціни дуелянтів на одному рівні, нам довелося поставити Шкоду Суперб в незручне становище. У той час як під капотами обох «японців» трудяться майже двухсотсильні атмосферники об'ємом 2.5 л, у «чешки» всього-то «один і вісім».
І віддача у «турбочетвірки» помітно нижча - 152 сили.
І віддача у «турбочетвірки» помітно нижча - 152 сили.
Чого хочуть чоловіки? Список основних бажань сильної половини людства давно відомий: гроші, вино, зброю, жінки. І звичайно ж автомобілі! Зараз тільки наївний вірує, що машина для сучасного мужика - це не більше ніж засіб пересування. Ні! Чотириколісна техніка давно вийшла з цих вузьких рамок. Але вибір нині величезний, і дуже важливо зрозуміти: за одну і ту ж суму можна купити як повністю відповідний твоїм запитам автомобіль, так і такий, не відповідає їм зовсім. Вся справа в пріоритетах! Ми розглядаємо разом седани Mazda6, Toyota Camry, а також трансформер Skoda Superb не заради суперництва. Ми просто хочемо знати: чого конкретно хочуть чоловіки ?
Як справжня японка, Camry поступлива і непримітна. З такими зовнішніми даними їй не судилося стати королевою краси, зате і адюльтеру можна не побоюватися. Все, як у житті: зустрічаємося з красивими, а одружуємося на… Тойота!
«На Camry не поїду!» - Ошелешує після зйомок Тимур Сабіров. Причини такої зневаги нашого фотографа до лідера класу D + нам більш-менш зрозумілі. І хоч службовому коневі в зуби не дивляться, ми не вправі засуджувати Тимура - це його вибір. Однак перекосом вирівнює ситуацію наш головний редактор Михайло Петровський. Відомий адепт траекторних напрямків раптом заявляє: «Toyota Camry - відмінний автомобіль!» Спасибі вам, мужики! Самі того не підозрюючи, ви дуже точно позначили позицію росіян до цієї машини.
Skoda Superb - дама, яка знає собі ціну! Хтось скаже, що у «чешки» з німецьким громадянством дуже товста дупа, хтось - шикарні стегна. У будь-якому випадку зовнішня дисгармонія виправдана внутрішнім простором.
Навколо інших учасників тесту суперечок помітно менше. Шкоду лають за непропорційний силует і заважку корму, а хвалять за простір на задньому дивані і великий багажник. По суті за одне і те ж! Ну а Mazda... Дарма що цвяхом цього тесту була саме «шістка», у цій компанії вона ніби зайва. Відносна тіснота салону позбавляє її можливості номінуватися на роль персоналки, тоді як за кермо Тойоти і вже тим більше Шкоди можна посадити найманого шофера. Зате тільки салон Мазди дарує відчуття кокпіту: високий трансмісійний тунель, трохи повернута вліво передня панель, низький дах. Всі основні органи управління автомобілем згруповані навколо водія. Сумнівів немає - він тут головний!
Якщо мрієте переспати з японською топ-моделлю, тоді купіть Мазду 6. Але врахуйте, швидкоплинне захоплення може перерости в серйозні стосунки. З усіма витікаючими...
І так, це саме Mazda! Ледве потрапивши за кермо «шістки», я вже знаю принцип роботи клімат-контролю, набір мультимедійних функцій і спосіб виведення на дисплей дорожньої інформації, адже і у кросовера CX-5, і у нової «трійки» передня панель складена з тих же техноблоків. Але чому декоративна панелька в підставці важеля КПП проминається при найменшому натиску, а пластиковий короб, що розділяє передніх пасажирів, хитається так, немов на заводі забули затягнути пару гвинтів? Та й дах тут все ж надто низький - в поїздці я трусь головою об протисонячний козирок.
Сіра легковажність, розбавлена різнокольоровими лампочками, залишилася в минулому. Усередині нова "шістка" строга й затишна. На жаль, якість збірки інтер'єру деколи як заноза в пальці. Але незважаючи на це, Mazda дарує радість дотиків.
По частині зручності крісла і диван Мазди кращі. Але на тлі суперників в салоні замало простору.
У Тойоті таких проблем немає. Дверний отвір ширше і вище маздовського, а передні крісла встановлені по-кроссоверски високо. Тому в Camry не сідаєш, а заходиш! Але до чого ж різнофактурна передня панель! Твердий пластик маскується під м'який, м'який під дорогу шкіру, а сама шкіра дуже посередньої якості. Плюс ця невміла імітація дерев'яного шпону. Крім того, частина тойотовських клавіш родом з вісімдесятих і за старою японською традицією без підсвічування. І ось вже здається, що під оболонкою представницької Camry ховається народна Corolla.
Пластикове дерево, дерев'яний пластик... Якщо реклама - двигун торгівлі, то обман - його блок управління! Перебуваючи в салоні Тойоти, тебе не покидає відчуття, що опинився в номері тризіркового готелю замість п'яти зірок.
Плоскі сидіння Camry покриті слизьким целофаном кольору кремової шкіри. Але чому саме в Тойоті дихається легше всього?!
Втім, пасажири заднього дивана Тойоти подібний скепсис не поділяють. Адже у них, крім базових цінностей (простір на гальорці), є ще й приємні бонуси. Блок управління в центральному підлокітнику дозволяє управляти мікрокліматом у своїй частині салону, налаштовувати музику і регулювати оснащену електроприводом спинку заднього дивана. Ні Skoda, ні Mazda такою увагою задніх пасажирів не забезпечують навіть за доплату. Однак заглянувши в багажник, знову хочеться відірвати тойотовцям руки. Мало того що архаїчні механізми петель кришки нічим не прикриті, так і сам відсік оброблений вкрай недбало. Яким акуратним може бути багажник японського автомобіля, наочно ілюструє Mazda 6. Так, її вантажна площадка за обсягом програє тойотовській (438 л проти 506 л), але на обробці тут явно не економили. Сполучені деталі підігнані ретельно, а такі ж петлі півмісячного типу сховані під обшивку, щоб при закриванні кришки вони не впиралися в поклажу.
Внутрішнє оздоблення Шкоди вивірено як за стилем, так і за якістю. Для повного щастя не вистачає хіба що комп'ютера, настільної лампи і секретарки.
На задньому ряду Шкоди місця вистачить навіть такому велетню, як Василь Вірастюк. Шкода, чудові на вигляд передні крісла на повірку виявилися не дуже зручними.
Ну а самий продуманий автомобіль в нашому тріо - Skoda Superb! Неважливо, заглянете ви в багажник, де знайдуться і гачки для сумок, і набір сіток для кріплення вантажу, або сядете в салон - рівень якості найвищий! Навіть така дрібниця, як зусилля повзункової шторки, що прикриває підстаканники, тут вивірено ідеально. Чи варто говорити про якість матеріалів обробки і точності підгонки деталей? Крім того, Superb являє більше можливостей людям різного зросту і комплекції. Діапазони регулювання передніх крісел і рульової колонки більше, ніж у японських седанів. Але от прикрість, саме за кермом Суперба я ніяк не можу знайти зручну посадку: через особливості спинки мої плечі не знаходять належної опори.
Трансформери серед нас! Седано-хетчбек Skoda Superb забезпечує кращий доступ до багажу, ніж традиційні триб'ємники Toyota і Mazda.
Акуратно оброблений багажник Мазди здатний вмістити 438 л поклажі. Спинки заднього дивана складаються витяжними монетками, розташованими всередині відсіку. Проріз трохи звужений по висоті.
Навряд чи 506 л тойотовського «рюкзака» компенсують хитромудру форму і убогість внутрішньої обробки. Електрифікована спинка заднього дивана не відкидається.
Багажний відсік Суперба б'є конкурентів як по зручності, так і по цифрах - 565-1670 л.
Зате скільки місця в задній частині салону. Навіть пересідаючи в Шкоду з Тойоти, ти не хоча дивуєшся: так це ж лімузин! Хочеш - закидай ногу на ногу, а можеш просто витягнути кінцівки, прийнявши зручну позу. Правда, огрядним людям, покидаючи Superb, доведеться напружити м'язи, щоб відірвати попу від сидіння. Машина ж низька! У Мазді ті ж проблеми посилюються меншими прольотами дверних прорізів. А ось виходячи з «воріт» Тойоти, ти просто зісковзуєш на землю. Отже, вже після статичних вправ у нас вималювався явний лідер, Skoda Superb, - автомобіль без серйозних недоліків. Але як «чешка» виступить в динамічних дисциплінах? Адже її мотор поступається конкурентам і по «кубиках», і по потужності?
Програючи конкурентам «за паспортом», 152-сильний турбомотор Шкоди випереджає їх як при старті з місця, так і при розгоні з середніх оборотів. З оновленою програмою управління семиступінчастий преселектив з сухим пакетом зчеплень майже позбувся від старих недуг. Крім того, інженери Фольксвагена запевняють, що і проблеми з надійністю вирішені.
«Один і вісім?!» - Дивується Борис Ульзібат. Проїздивши на Суперб три дні, Боря був упевнений, що настільки видатну динаміку Шкоді забезпечує старший за рангом мотор - 2,0 л віддачею 200 к.с. Чесно кажучи, я й сам, ледве отримавши автомобіль, поліз у кишеню за шпаргалкою - свідоцтвом про реєстрацію. Може, що переплутали? Ні, все вірно. Хай живе турбонаддув! «Турбочешка» їде від атмосферних «японців» в половину ходу акселератора, а якщо натиснути «в підлогу», то Superb бентежить прямо-таки спорткарівскою динамікою. І повірте, заявлені 8,4 с до першої сотні не скажуть вам всієї правди про динаміку цієї машини. А який тут чесний привід акселератора! Відчуття прямого зв'язку з мотором порушується лише при старті з місця, коли електроніка, оберігаючи пару сухих зчеплень, обмежує потік ньютон-метрів. До речі, з новим програмним забезпеченням розкритикований «преселектів» DSG став працювати помітно краще. Ривки при штовханні в заторах майже зникли. Хоча часом «робот» все ж не потрапляє в передачу. Але ця хронічна недуга, як і колись, лікується переключенням трансмісії в режим Sport.
Тільки водія Тойоти не хвилюють ні обсяг, ні віддача мотора. Навіщо тримати в голові непотрібну інформацію, якщо кредо атмосферної «четвірки», запряженої кмітливим «автоматом», - легко і завжди!
Тойоту теж можна підстьобнути спортрежимом. Втім, і без нього Camry відмінно справляється. Великий седан легко рушає з місця, легко набирає оберти і майже непомітно перебирає передачі при розгоні. Правда, понижуючі перемикання даються «японці» не настільки гладко, особливо на виході з повільних поворотів і при різких розгонах, коли трансмісія після невеликої заминки «падає» вниз відразу на декілька ступенів. Але на відміну від Шкоди гнати на Тойоті і не хочеться, хоча точність приводу акселератора тут лише трохи гірше, ніж у Суперба. До того ж Camry - самий нейтральний автомобіль в нашому тріо. Він не нав'язує водієві своїх правил, а просто в міру своїх можливостей виконує його команди.
Скайактивний мотор Мазди розквітає під повним дроселем, коли витрачається накопичена в конденсаторах енергія. Однак при їзді в півпедалі темперамент «шістки» влаштує лише неквапливих водіїв. Шестиступінчастий «автомат» плавний, але часом саме це заважає йому точно слідувати за оборотами мотора.
А що ж Mazda? На жаль, «шістка» знову у відстаючих! Більш потужний мотор хоч і зробив її швидше, не змінив характер в цілому. Як і при знайомстві з дволітровою версією, ми як і раніше вказуємо на недолік тяги на малих і середніх оборотах. На трасі це не доставляє особливих незручностей: «автомат» Мазди плавний і швидкий на понижуючі перемикання. А от у місті бідна тяга мотора змушує трансмісію метушитися: коробка скаче то вгору, то вниз. Роберт Єсенов засмучений! «Був би тут спортивний режим, і майже всі питання відпали б самі собою. А так...» Він є, Роб! Тільки не в мізках "автомата", а в самому моторі. Варто продавити акселератор «шістки» більш, ніж на половину, і відчуття таке, ніби в паливному баку замість бензину хлюпається напалм. Прискорення сил на 250, не менше! Така радикальна зміна темпераментів дивує і одночасно зачаровує!
А яку пісню співає мотор! Mazda6 - самий акустичний, самий емоційний автомобіль в цьому тесті. У двигуна Тойоти теж добре поставлений голос, але він задушений товстими матами шумоізоляції. А ось мотор Шкоди на високих обертах виконує соло з металевим, неприємним вуху надривом. Та й загальний шумовий фон Суперба найвищий в тріо. Винуватці відомі - це шини і потоки вітру, що набігають і плутаються в бічних дзеркалах на високих швидкостях. Салони обох «японців» від дорожнього шуму теж ізольовані не дуже. Toyota лише трохи тихіше Шкоди, а Mazda на той же децибельчик комфортніше за Camry.
Картингова точність у віражах, і щедрий потік зворотного зв'язку... Майстерно налаштоване рульове управління скрадає справжні розміри Суперба.
Зате по керованості Skoda найкраща. Ні крену, ні подрулювань, а який держак в поворотах! Спихнути передню вісь Суперба з траєкторії, звичайно, можна, але кому прийде в голову настільки екстремально атакувати повороти на автомобілі з задатками лімузина. І рульове управління - найпрозоріше з усієї трійці. Тому що легке і інформативне. Все, що ти відчуваєш долонею, - чисто зворотний зв'язок. Клас! Але підвіска жорстка! На рівній гладі асфальту Skoda - що пружинний матрац в піонерському таборі з дитинства: пружний, туго натягнутий. І навіть на дрібних і середніх нерівностях подібна строгість підвіски не дратує. Коливання коліс і кузова на ямах - це ж теж зворотний зв'язок, який автомобіль посилає людині. Мовляв, будь в тонусі, не розслабляйся. Але з появою великих ям стає шкода і машину, і самого себе: удари хоч і демпфуються амортизаторами, але все одно відчутні. Особливо на тлі Мазди і вже тим більше Тойоти.
У поворотах Camry - це загадка з усіма невідомими. Кузов крениться сильніше, ковзання починаються раніше, зворотного зв'язку на кермі менше. Але при цьому за чистою швидкостю й задоволенням Toyota майже не поступається конкурентам.
Camry, до речі, вже не та, що раніше. Це на машині минулого покоління можна було взагалі не об'їжджати нерівності, а нині доводиться моніторити дорожнє полотно на предмет браку. На поперечних стиках трапляються невеликі удари, - свербіж і легка вібрація. Але це як і раніше дуже комфортний автомобіль. І уявіть собі, цілком драйверський! Та з усього тріо тільки Toyota по їздових відчуттях найбільше нагадує кросовер: крен в поворотах помітніший, поперечні навантаження нижче, реакції не такі гострі. Але чи так це важливо, якщо водій відмінно відчуває, що відбувається з автомобілем? І приводів лаяти рульове управління майже не залишилося. Згадується, як під час презентації Camry в Ніцці саме версія 2,5 л відзначилася абсолютно порожнім кермом. А нинішня машина з перепрограмованим софтом електропідсилювача забезпечує водія цілком достатнім зворотнім зв'язком.
При помірній гостроті рульового управління Mazda з готовністю виконує команди водія. Без видимої напруги вона чіпко тримається за дугу повороту. Найбільш драйверська з усієї трійці!
Але кермо Мазди все одно краще! За нефільтрованого потоку інформації, що посилають завантажені в повороті передні колеса, бублик «шістки» криє навіть вивірену прозорість Шкодівського електропідсилювача. Але це лише під навантаженням, на прямій кермо вже здається вузьким, а при різкому обертанні його банально прикушує: не вистачає продуктивності електронасоса. Однак крени лише дещо більші, ніж у Шкоди. А підвіска навіть комфортніше. Mazda розправляється з нерівностями середнього розміру не гірше Тойоти, а вібрації при попаданні на ділянки з частими, але неглибокими ямами не докучають зовсім. Але мостові прольоти з виступаючими компресійними стиками і нерівності з гострими краями хворобливими сплесками передаються в салон через недостатньо енергоємні амортизатори. У цьому плані що Mazda, що Skoda - одного поля ягоди. Втім, на нашій «шістці» стояли 19 -дюймові колеса проти 16 дюймів у Суперба. Думаємо, справа саме в них.
Mazda 6 пропонує на вибір два мотори, дві трансмісії і три рівня комплектації.
Однак що зроблено, то зроблено, і в цьому тесті у сексапільної «японки» лише бронза. Але язик не повертається назвати Мазду 6 програвшою. Ні, вона просто інша. Вона індивідуалістка! І якщо за вами водиться такий же грішок, то ви напевне знайдете з нею спільну мову. А якщо відверто, то мінус у неї всього один - криза середнього віку. У пошуках себе «шістка» з перемінним успіхом розривається між faster (швидше) і settled (степенніше ). «Хто я?» - Запитує мене Mazda 6. Цього я не знаю. Але знаю, що це єдиний автомобіль в нашому тріо, в який можна по-справжньому закохатися! Хіба не цього хочуть чоловіки?
В арсеналі Тойоти три мотори, одна трансмісія і дев'ять рівнів комплектації.
Полюбити Тойоту Camry можливо хіба що з розрахунку. Але ось вже ніяк не думав, що можна отримати задоволення від керування цим автомобілем. Однак я його отримав! Не смійтеся! Цей особливого роду кайф не можна відчути ні руками, ні ногами. Його не можна почути вухами, стираючи шини в повороті. І вже точно не можна унюхати, вдихаючи запах підгорілих фрікціонів. Він в голові! У якийсь момент ти розумієш, що можна просто їхати вперед, не думаючи, як це відбувається. Повірте - це дуже незвичайне почуття. Так що за вирахуванням неохайного салону і багажника я цілком на боці Михайла Петровського: Toyota Camry - відмінний автомобіль! Втім, навіть спільно нам з Мішею навряд чи вийде переконати Тимура і команду ненависників Camry. Стереотипи твердіше за деякий граніт.
Skoda Superb найбільш повно відповідає запитам покупців: три мотори, дві трансмісії, два типи кузова, чотири рівні комплектацій, передній або повний привід.
Переможець цього тесту, Skoda Superb, - темна конячка нашого авторинку. Для представницького автомобіля в ньому занадто багато спорту, а для машини, орієнтованої на водія, - надлишок вільного простору. І тут вже доречно запитати самому: «Хто ти, Skoda Superb?» Але з математичної точки зору Superb бездоганний! Адже у нього практично немає недоліків. Можливо, це навіть кращий автомобіль у своєму класі. Але нашим чоловікам не потрібен ідеал, їм миліше непримітна, але перевірена часом Toyota Camry. Я їх розкусив: вони просто не хочуть ризикувати. Але знаєте, скільки набралося таких за минулий рік? Майже 35 тисяч! На тридцять тисяч більше, ніж ризикнули придбати Superb. Такий ось парадокс!
Паспортні дані
Модель
|
Mazda 6
|
Toyota Camry
|
Skoda Superb
|
Кузов
|
|||
Тип кузову
|
седан
|
седан
|
ліфтбек
|
Кількість
дверей/місць
|
4/5
|
4/5
|
5/5
|
Довжина,
мм
|
4870
|
4825
|
4833
|
Ширина, мм
|
1840
|
1825
|
1817
|
Висота, мм
|
1450
|
1480
|
1462
|
Колісна
база, мм
|
2830
|
2775
|
2761
|
Колія
передня/задня, мм
|
1585/1575
|
1575/1565
|
1545/1518
|
Споряджена
маса, кг
|
1410
|
1510
|
1508
|
Повна
маса, кг
|
2005
|
2100
|
2071
|
Об’єм
багажника, л
|
438
|
506
|
595–1700
|
Двигун
|
|||
Тип
|
бензиновий
з безпосереднім вприском палива
|
бензиновий
|
бензиновий
з безпосереднім вприском палива та турбонаддувом
|
Розташування
|
спереду,
поперечно
|
спереду,
поперечно
|
спереду,
поперечно
|
Кількість та
розташування циліндрів
|
4
в ряд
|
4
в ряд
|
4
в ряд
|
Кількість
клапанів
|
16
|
16
|
16
|
Робочий об’єм,
см³
|
1998
|
2494
|
1798
|
Макс. потудність,
к.с./об/хв.
|
192/5700
|
181/6000
|
152/4500–6200
|
Макс. крутний
момент, Н•м/об/хв.
|
256/3250
|
231/4100
|
250/1500–4500
|
Трансмісія
|
|||
Коробка
передач
|
автоматична
шестиступінчата
|
автоматична
шестиступінчата
|
роботизована
семиступінчата
|
Привід
|
передний
|
передний
|
передний
|
Ходова частина
|
|||
Передня підвіска
|
незалежна,
пружинна, McPherson
|
незалежна,
пружинна, McPherson
|
незалежна,
пружинна, McPherson
|
Задня підвіска
|
незалежна,
пружинна, багаторичажна
|
незалежна,
пружинна, McPherson
|
незалежна,
пружинна, багаторичажна
|
Передні гальма
|
дискові
вентильовані
|
дискові вентильовані
|
дискові
вентильовані
|
Задні гальма
|
дискові
|
дискові
|
дискові
вентильовані
|
Шини
|
225/45 R19
|
215/55 R17
|
205/55 R16
|
Дорожній
просвіт, мм
|
165
|
160
|
139
|
Експлуатаційні характеристики
|
|||
Максимальная
скорость, км/ч
|
223
|
210
|
210
|
Час
разгона від 0 до 100 км/год., с
|
7,8
|
9,0
|
8,4
|
Витрати палива,
л/100 км
|
|||
— міський
цикл
|
8,7
|
11,0
|
9,3
|
— заміський
цикл
|
5,2
|
5,9
|
5,6
|
— змішаний
цикл
|
6,5
|
7,8
|
7,0
|
Норма
токсичності
|
Євро-4
|
Євро-4
|
Євро-5
|
Об’єм паливного
бака, л
|
62
|
70
|
60
|
Топливо
|
АИ-95
|
АИ-95
|
АИ-95
|
Комплектації
Базове обладнання
|
Mazda6 2.5 Supreme
|
Toyota Camry 2.5 Престиж
|
Skoda Superb 1.8 TSI DSG Elegance
|
Фронтальні
подушки безпеки
|
+
|
+
|
+
|
Бокові
подушки безпеки
|
+
|
+
|
+
|
Надувні
«занавіски»
|
+
|
+
|
–
|
Кріплення
дитячого крісла Isofix
|
+
|
+
|
+
|
АБС
|
+
|
+
|
+
|
Система
динамічної стабілізації
|
+
|
+
|
–
|
Трекшн-контроль
|
+
|
+
|
+
|
Автоматична
коробка передач
|
+
|
+
|
+
|
Рульовий
механізм з підсилювачем
|
+
|
+
|
+
|
Ксенонові
фари
|
+
|
+
|
+
|
Протитуманні
фари
|
+
|
+
|
+
|
Датчик дощу
|
+
|
+
|
+
|
Датчик світла
|
+
|
+
|
–
|
Датчики
парковки задні
|
–
|
–
|
+
|
Датчики
парковки передні та задні
|
+
|
+
|
–
|
Бортовий
компьютер
|
+
|
+
|
+
|
Круїз-контроль
|
+
|
–
|
+
|
Двозонний
клімат-контроль
|
+
|
+
|
+
|
Трихзонний
круїз-контроль
|
–
|
+
|
–
|
Мультифункціональне
рульове колесо
|
+
|
+
|
+
|
Рульовая
колонка с регулюванням кута нахилу і вильоту
|
+
|
+
|
+
|
Зовнішні дзеркала
заднього виду з підігрівом та електроприводом
|
+
|
+
|
+
|
Електрорегулювання
передніх сидінь
|
+
|
+
|
–
|
Електрорегулювання
задніх сидінь
|
–
|
+
|
–
|
Підогрів
передніх сидінь
|
+
|
+
|
+
|
Підігрів
задніх сидінь
|
–
|
+
|
+
|
CD-магнітола
з підтримкою MP3/USB
|
+
|
+
|
–
|
Камера
заднього виду
|
+
|
+
|
–
|
Навігаційна
система
|
–
|
+
|
–
|
Іммобілайзер
|
+
|
+
|
+
|
Легкосплавні
колісні диски
|
+
|
+
|
+
|
Шкіряний
салон
|
–
|
+
|
–
|
Колір
«металік»
|
–
|
–
|
–
|
З трьох тестових автомобілів в технічному плані Mazda 6 найбільш цікава. У кузова нової «шістки» на 10% більше точок зварювання, ніж у попередниці. А в районі задніх колісних арок зварювання дублюється проклеюванням. Частка високоміцних сталей збільшилася до 60 %, що дозволило знизити масу конструкції на 8% (близько 20 кг) при збільшеній на 30 % жорсткості і більш високому рівні пасивної безпеки. Невипадково присутність сталі з межею текучості 590 МПа збільшилася майже вдвічі - японці називають її оптимальним матеріалом за балансом ціни і споживчих якостей. Кастор передніх стійок McPherson доведений до семи градусів, що обіцяє велику стабільність на прямій. Електропідсилювач керма з прицілом на застосування повнопривідної трансмісії розташований на рульовому валу. Опора поздовжнього важеля задньої «четириричажки» зміщена на 43 мм вище, що знижує навантаження на сайлент-блок і позитивно позначається на комфорті.
Кузов Camry в порівнянні з попередницею перекроєний на 90% (на фото співплатформений Lexus ES). Моторний щит з високоміцних сплавів став тришаровим заради кращої шумоізоляції. Посилено кріплення стійок і рульової колонки. У задній частині - нова підлога з менш високим тунелем під випускну систему. Збільшена жорсткість поперечного підсилювача даху. Таким чином , при незмінній жорсткості на кручення, конструкція стала міцнішою і легшою. Архітектура передньої і задньої підвісок зі стійками McPherson при зміні поколінь не змінилася. Але тепер у Camry нові, жорсткіші пружини і двотрубні амортизатори. Передній стабілізатор товщий , а жорсткість сайлент-блоків передньої підвіски збільшена на 20%. На зміну гідропідсилювачу керма прийшов електромеханічний редуктор, розташований на рульовому валу . Атмосферна бензинова «четвірка» 2AR -FE об'ємом 2,5 л розвиває 181 к.с. і 231 Н•м. Фази газорозподілу змінюються на обох розподільчих валах (Dual VVT-i).
Матеріали: www.drive.ruSkoda Superb базується на розтягнутій платформі передньопривідного «шостого» Пасату з поперечним, а не поздовжнім, як раніше, розташуванням двигуна. У нашому випадку це «турбочетвірка» 1.8 TSI (152 к.с.), оснащена безпосереднім вприскуванням палива. Така версія Суперба може бути як з шестиступінчастою механічною трансмісією, так і з семиступеневим преселективним «роботом» з сухим зчепленням, який після поновлення моделі отримав нову програму управління. Жорсткість кузова в порівнянні з «першим» Суперб виросла на 15 %. Схеми підвісок традиційні: McPherson спереду, багаторичажка ззаду. Skoda Superb - єдиний автомобіль в нашому тесті, який може оснащуватися повним приводом (версія 3.6 FSI ). За розподіл моменту на задню вісь відповідає муфта Haldex четвертого покоління.
Немає коментарів:
Дописати коментар